Office 365 inzetten voor uw organisatie

Met behulp van Office 365 kunt u een uw hele organisatie ondersteunen door een digitale werkplek te bieden die aansluit bij hen behoefte. Office 365 biedt medewerkers overal en vanaf ieder apparaat inzicht en toegang tot de hun business applicaties.

Enkele voorbeelden van deze digitale werkomgeving op basis van Office 365:

  • intranet en nieuwe publicatie op basis van SharePoint Communicaties en hubsites;
  • bedrijfsnieuws is beschikbaar via SharePoint app of via Yammer;
  • projectsamenwerkomgeving op basis van een Office 365 groep omgeving waar teamleden eenvoudig kunnen samenwerken op basis van het van te voren gedefinieerde site design;
  • ad-hoc samenwerkingsvoeren en kennisdelen via Teams;
  • communiceren via de mail, planner comments en Teams;
  • workflows voor verlof aanvragen via Flow;
  • automatische archiveren mails en documenten op basis van archiefwet.

Naast het gebruik van Office 365 diensten is het ook mogelijk om andere bedrijfsapplicaties te integreren met Office365. Denk aan Salesforce, SAP Online, Twitter en Dynamics CRM.

Vragen?

Heeft u vragen over deze dienstverlening? Stuur dan een mail naar sales@senict.nl of vul het contactformulier in op de contactpagina.

Mail ons
Bel nu

Kernprincipes

Bij het creëren van een digitale werkplek, houden wij altijd de volgende kernprincipes aan:

  • beperk maatwerk;
  • focus op gebruikers;
  • successen moeten gevierd worden;
  • alles wat we doen moet waarde toevoegen.

Onze aanpak

Enkele stappen die wij doorlopen:

  • doel bepalen;
  • inventarisatie wensen en eisen;
  • plan maken;
  • teamvormen;
  • uitvoeren en continue feedback vragen;
  • gebruikers trainen.

Vragen?

Heeft u vragen over deze dienstverlening? Vul het contactformulier in op de contactpagina.

Mail ons
Bel nu